wanted: Management Assistent.

Overzicht houden, zaken regelen en streven naar succes.

Door de snelle groei van onze organisatie zijn wij op dit moment opzoek naar een ervaren management assistent die op korte termijn aan de slag wil. De werkzaamheden focussen zich voornamelijk op het management ondersteunen en de organisatie vooruit helpen. Klinkt dit voor jou als muziek in de oren? Lees dan verder.

wij bieden:

  • Een informele startup sfeer die open en inclusief is.
  • Samenwerken met en leren van ons team van PowerBI experts.
  • Een fijn kantoor in het centrum van Rotterdam.
  • Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor zelfontwikkeling.
  • De kans om je pingpong skills te verbeteren!
  • Op vrijdag de lekkerste broodjes van Guliano en een VrijMiBo.

wat maakt deze functie tof?

behalve de vrijdagmiddagborrel natuurlijk.

Easydash werd opgericht in januari 2020. We zijn een startup met een open en inclusieve cultuur gevestigd in het Industriegebouw Rotterdam. Je krijgt bij ons de vrijheid om input te geven en mee te bouwen aan het succes van het bedrijf. Sterker nog, dat verwachten we van je! Geen vastgeroeste kaders, maar een digital ‘playground’. Dynamiek is het sleutelwoord.

we zitten in rotterdam. ken je dat niet horen dan?

easydash HQ.

Na de tweede wereldoorlog is Het Industriegebouw in opdracht van de Gemeente Rotterdam gerealiseerd en was daarmee één van de eerste bedrijfsverzamelgebouwen van Nederland. Dus was het voor ons niet meer dan logisch om het Easydash HQ precies daar te vestigen.

wat ga je nou precies doen?

ondersteunen van een dynamische organisatie!

Als management assistent voer je verschillende organisatorische, secretariële en administratieve werkzaamheden uit. Het doel van de werkzaamheden is het management ondersteunen en de organisatie vooruit helpen. Je stelt anderen bij Easydash in staat om hun werk beter en efficiënter uit te voeren.

Je bent verantwoordelijk voor de bij Easydash voorkomende secretariële, administratieve, en beleidsvoorbereidende taken. Je maakt onderdeel uit van een jonge onderneming met als doel ‘top kwaliteit’ te leveren. Je realiseert samen met je collega’s een goed georganiseerde, op elkaar afgestemde en up-to-date dienstverlening. Coördineren van projecten en taken en ontzorgen van collega’s staat centraal in je werk als management assistent. Als spin in het web fungeer je als de oren en ogen van het management.

wat doe je?

  • Interne en externe afspraken regelen.
  • Agenda’s beheren, e-mail & post verwerken en correspondentie opstellen.
  • Verslaglegging van vergaderingen en bijeenkomsten verzorgen.
  • De nodige zaken rondom office management regelen, zoals het bestellen van kantoorbenodigdheden, het inrichten van kantoor en plannen van uitjes.
  • Offertes maken en versturen.
  • Verzorgen van facturatie en financiële administratie.
  • Betrokken zijn bij de verschillende bijeenkomsten van de organisatie en inplannen/organiseren van gesprekken en onze tweewekelijkse kennissessies.

wat krijg je?

  • De mogelijkheid om part-time (20 – 24 uur) te werken. 
  • Geld! Een mooi salaris passend bij je skill set: €2.300 – €3.500 bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Eventueel ook mogelijk in een versie van freelancer of ZZP’er.
  • Reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om tot 50% vanuit huis te werken.
  • Vakantie, maar geen vakantiedagen.*

* Bij Easydash geloven wij in vakantie, niet in vakantiedagen. Wanneer jij op vakantie wilt of voor hoelang is aan jou! Heb je behoefte aan 1 maand vakantie achter elkaar? Of misschien elk kwartaal 1 week met een langere vakantie rond de feestdagen? Dit mag je helemaal zelf inrichten. Geen moeilijke rekensommen met hoeveel vrije dagen je ook alweer had. Gewoon je behoefte aangeven en de zon opzoeken. Of de sneeuw, dat kan natuurlijk ook.

direct solliciteren.

Vul hieronder je gegevens in, dan zorgen wij dat we binnen een dag contact met je opnemen.